שירותי המשרד

משרדנו הינו משרד בוטיק הדוגל במתן שירות ויחס אישי, זמינות וליווי צמוד לאורך כל הדרך תוך חתירה למצוינות ומקצועיות בלתי מתפשרת.

להלן חלק משירותי המשרד אותם אנו מציעים ליזמים, חברות בתחום בנדל"ן ולקוחות פרטיים.

פיקוח על ליווי פיננסי

במהלך תהליך רכישת או מכירת נכס, פיקוח וליווי פיננסי מקצועי של שמאית מקרקעין הוא קריטי להבטחת הצלחת העסקה. חברתנו מספקת שירותי פיקוח מקיפים, הכוללים הערכת שווי נכס מדויקת.

שמאות מקרקעין בצפון הארץ
דוחות בדיקת כדאיות כלכלית – דוחות אפס

דוח בדיקת כדאיות כלכלית מתחלק לרוב שני סוגי דוחות עיקריים : האחד בדיקה ראשונית עבור יזמים וחברות קבלניות וזאת על מנת לקבל החלטה האם לבצע את הפרויקט או האם לרכוש את המקרקעין והשני, דוח אפס הכולל בין היתר את תיאור מיקום הפרויקט ורקע על סביבתו.

מאיה תמר שמאית מקרקעין בצפון ובמרכז
שמאות מקרקעין

למשרדנו ניסיון רב בביצוע אומדני שווי לנכסים במגוון תחומים, כולל קרקעות, דירות, משרדים ונכסים מסחריים. אנו מתמחים בשמאות לצרכי שעבוד נכסים בהתאם לתקן 19, ובביצוע אומדני שווי לצורך חוות דעת לבית משפט או טרום רכישת נכסים. אנו מספקים ללקוחותינו את הידע והביטחון הדרושים לקבלת החלטות מושכלות בנוגע לנכסיהם.

בדיקת שווי הנכס לפני רכישה

הערכת שווי מקרקעין היא תהליך קריטי שמספק תמונה מדויקת של ערך הנכס, בין אם מדובר בקרקעות, דירות, משרדים או נכסים מסחריים. שירותי הערכת השווי שלנו מספקים את הבסיס לקבלת החלטות כלכליות נבונות, מסייעים בתהליכי מימון ומבטיחים שהלקוחות שלנו יקבלו את הערך המקסימלי בעסקאות הנדל"ן שלהם.

שמאי מקרקעין בצפון
חישוב וערר מיסוי מקרקעין

חישוב נכון של מיסוי מקרקעין הוא מרכיב חיוני בכל עסקת נדל"ן, המשפיע באופן ישיר על ההוצאות וההכנסות של העסקה. משרדנו מביא עימו ידע מעמיק בתחום המיסוי, המסייע להבין את ההשלכות הפיננסיות של העסקה. באמצעות הבנה מדויקת של חוקי המיסוי והערכת שווי הנכס, משרדנו מבטיח חישוב נכון של המיסים והימנעות מתשלומים מיותרים.

שירותים נוספים

שמאית מקרקעין בצפון
חוות דעת מומחה לבית משפט
Services Image
התחדשות עירונית ובדיקת כלכליות
שמאי מקרקעין בצפון
היטל השבחה